top of page

GENEL ŞARTLAR VE KOŞULLAR

Bir tarafta ilerleyen maddelerde "Misafir" bundan sonra Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve bir tarafta ilerleyen maddelerde Otel olarak anılacak olan adresi GÜRE MAH. İSMET İNÖNÜ BLV. NO: 62 EDREMİT/ BALIKESİR  olan “İdavilla “Butik Otel”; ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacak olan bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı (kati) olduğunu, www.idavilla.com.tr internet sayfasında yer aldığını, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdaki şartlar çerçevesinde akdetmiş bulunmaktadırlar: 

Konaklama Koşulları 

İdavilla Butik Otel; 

1.SÖZLEŞME KONUSU 

1.1. İşbu sözleşme uyarınca Otel Müşterinin talebi üzerine Otelde konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ileride "Hizmet’ olarak anılacak). 

1.2. İşbu sözleşmenin imzalanmasıyla birlikte Müşteri otelde konaklama kuralları, rezervasyon kuralları ve tarifeleri hakkında bilgilendirildiğini kabul edecektir. 

1.3. İşbu sözleşme akdedildiği andan itibaren Otel Müşterinin talebini teyit edecektir. 

2.KONAKLAMA REZERVASYONUNUN ŞEKLİ 

2.1. Müşteri siteye girmek ve siteyi kullanmak suretiyle asağıda belirtilen kurallara ve koşullara bağlı kalmayı kabul etmektedir. Otel herhangi bir bildirim yapmaksızın veya sorumluluk kabul etmeksizin kurallar ve koşulları değiştirme hakkını saklı tutmaktadır. 

2.2. Hizmet rezervasyonu www.idavilla.com.tr internet sayfasındaki rezervasyon formunun doldurulması yoluyla gerçekleştirilebilir. 

2.3. Turizm ve Seyahat Acenteleri aracılığı ile rezervasyon ve ödeme yapılabilir. Misafir, acentelerden kaynaklanan her türlü sorumluluğu rezervasyonu gerçekleştirdiği acenta ile çözmesi gerektiğini peşinen kabul eder. 

2.4. Online Rezervasyon Kural ve Şartları sözleşmemiz zaman zaman güncellenmektedir. www.idavilla.com.tr de bulunan hali en güncel hali ve geçerli olanıdır. 

2.5. Internet üzerinden yapılan rezervasyonlar müşteri tarafından Otel sistemi kullanılarak veya e-mail yolu ile iptal edilebilir. 

2.6. Müşterinin, Rezervasyonunda değişiklik yapma talebini otele giriş tarihinden en geç 7 (yedi) gün önce otele iletmesi gerekmektedir. 2.7. Müşteri herhangi bir ücret ödemeksizin en fazla 2 defa rezervasyonun değişiklik talebinde bulunabilir. Müşteri daha fazla değişiklik talebinde bulunduğu takdirde, müşteri, otelin uyguladığı değişiklik ve rezervasyon tarifesine göre ek ücret ödemekle yükümlü tutulacaktır. 2.8. İşbu sözleşme ile Müşteri, kayıt sırasında özel indirimin uygulandığı dönemdeki rezervasyonda herhangi bir sebepten dolayı değişiklik yaptığı/yapmak istediği takdirde Rezervasyonun, söz konusu rezervasyon değişiklik talebinin teyit edildiği tarih sırasında uygulanan fiyatları göz önünde bulundurarak yapılacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. 

2.9. Çocuklar için indirim ebeveynleriyle aynı odada kalmaları halinde uygulanacaktır. Rezervasyon kaydı sırasında, Müşteri tarafından bildirilen çocuğun yaşı dikkate alınacaktır. Çocuğun yaşının rezervasyon kaydı sırasında yetkili personel tarafından talep edilmesi üzerine kimlikte belirtilen yaştan farklı olduğu tespit edildiği takdirde rezervasyonda gereken değişiklikler yapılıp bundan doğacak ücret farkını Müşteri karşılayacaktır. 

2.10. Internetten yapılan rezervasyonlar maksimum 21 gecelemeli rezervasyonlar olup, kredi kartı ile % 100 garantili veya Banka Havalesi / EFT yoluyla opsiyonel olarak yapılabilmektedir. Aynı gün içinde, aynı kredi kartı ile en fazla iki ayrı rezervasyon yapılabilmektedir. Güvenlik nedeni ile rezervasyon sırasında kredi kartının 3 haneli güvenlik kodunun ( CCV) girilmesi istenecektir. Güvenlik kodu kredi kartının arkasında, imza hanesinde bulunan kredi kartı numarasından sonra yer alan son üç rakamdır. 

2.11. Rezervasyon onayı, sistemin son aşamasında ve print etmek suretiyle müşteri tarafından alınabilecek şekilde müşteri tarafından verilen e-mail adresine gönderilecektir. Fatura müşteriye otelden çıkışı esnasında verilecektir. 

2.12. Rezervasyon müşteri tarafından kredi kartı ile garanti edilerek onaylandığında rezervasyon teyidi anında verilmektedir. 

3.ÖDEME ŞEKLİ 

3.1. Sözleşme Bedeline KDV dahildir. 6802 sayılı Kanunun 34. maddesinde tanımlanan Konaklama Vergisi, Konaklama Vergisi Uygulama Genel Tebliği uyarınca konaklama ücretine dahil edilmiştir. 

3.2. Sistemde otel geceleme fiyatları ve diğer ekstra hizmetler afişe edildiği fiyatlar üzerinden değerlendirilecek olup vergiler dahildir. 3.3.Sözleşme bedeline, rezervasyonda belirtilen tüm hizmetler dahildir. Belirtilmemiş hizmetler ve otelde alınacak ekstra ürün ve hizmetler ayrıca ücrete tabidir. Bu ekstralar konaklama esnasında ödenir. 

3.4. Kayıt anında rezervasyon bedelinin tamamının ödenmesi gerekmektedir. Hizmet bedeli Otele tam ve eksiksiz olarak ödenmediği takdirde rezervasyon geçerli değildir. 

3.5. Müşteri, Online rezervasyon sistemi aracığıyla kredi kartıyla yaptığı ödemeler sırasında kendi kredi kartı bilgilerini sisteme girecektir. Eğer ödeme kendisinden başka birisi için yapılıyorsa bu durum ile ilgili otel ile irtibata geçecektir. 

3.6. Otel, kredi kartı bilgilerinin ve bilgilerin sunulduğu sistemin, bilgilerin herhangi durumda ve herhangi şekilde görünmesini veya kopyalanmasını engelleyen özel bir güvenlik sisteminin koruması altında olduğunu kabul eder. Otel, aynı zamanda, zarar verici programlar ve Müşterinin bilgisayarından kaynaklanan buna benzer program sistemleri ve müşterinin dikkatsizliği sebebiyle, bilgi ve belge ve sırların üçüncü şahıslar tarafından öğrenilmesi dolayısı ile meydana gelen zararı karşılamayacak ve bundan hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacak. 3.7.Müşteri, otele giriş sırasında otel yetkilisine; online rezervasyon kaydı yaparken ödeme için kullandığı kredi kartını ya da bu kredi kartının ön kısmının fotokopisini ibraz edecektir. Rezervasyon aşamasında belirtilen isim-soyisim, iletişim, ülke ve pasaport bilgilerinin doğruluğunun giriş esnasında müşteri tarafından kanıtlanamaması durumda, otel konaklamaya izin vermeme veya ilave ücretlendirme hakkını saklı tutmaktadır. Lütfen verdiğiniz bilgilerin doğruluğundan emin olunuz. Müşterinin, bu yükümlülükleri yerine getirmemesinden kaynaklı meydana gelebilecek her türlü zarar ve kayıptan müşteri sorumlu olacaktır. 

3.8. Fatura Müşteriye hizmet aldıktan sonra otelden çıkışı esnasında verilecektir. Müşteri faturasını çıkış esnasında almaz ise Müşterinin belirttiği adrese gönderilecektir. Eğer Müşteri, faturayı gönderecek adresi belirtmediyse fatura irtibat adresine gönderilecektir. Müşterinin yanlış adres belirtmesi, alıcıyı belirtmemesi, veya alıcının belirtilen adreste bulunmaması durumunda faturanın alınmamasından Otel sorumlu tutulmayacaktır. 

4.İPTAL PERİOD VE KESİNTİ MİKTARLARI : 

4.1. Giriş tarihine 15 gün kala yapılan iptallerde misafirden tahsil edilen para koşulsuz iade edilir, 

4.2. Giriş günü ve giriş tarihine 14 gün kala yapılan iptallerde %100 kesinti uygulanır. 

4.3. Konaklama tarihleri yılbaşı, sömestre, bayram dönemi gibi özel dönemler ve kampanyalar dahilinde oluşturulmuş bir dönem dahilinde ise; müşterinin iptal, iade hakkı bulunmamaktadır. 

4.4. İnternet üzerinden yapılan ödemelerde, mümkün olan iadelerde, eğer ödeme kredi kartı ile yapılmışsa rezervasyon için kullanılan ilgili kredi kartına veya EFT/Havale ile ödeme yapılmışsa müşteri tarafından belirtilen bir banka hesabına iade yapılır. 

4.5. Kredi kartlarına yapılan iadelerde ilgili banka prosedürleri geçerlidir. 

4.6. EFT ve Havale işlemlerinden doğabilecek olan ek masraflardan otel sorumlu değildir. 

5. KONAKLAMA ŞEKLİ 

5.1. İdavilla Butik Otel; Oda veya Oda ve Kahvaltı seçeneği ile rezervasyon kabul etmektedir. Bunun dışındaki harcamalarınız oda hesabınıza işlenir ve çıkış yapmadan ödemesinin yapılması zorunludur. 

5.2. Giriş sırasında Müşterinin yaşı ve kimliği kontrol edilecektir. Müşterinin yanlış bilgi vermesinden dolayı yapılan harcamaları Müşteri karşılayacaktır. 

5.3. Müşteri, otele vardığı saat kaç olursa olsun, otele giriş günü en erken saat 14: 00’te odaya yerleşeceğini ve otelden çıkacağı saat kaç olursa olsun en geç saat 12:00’de odadan çıkış yapacağını, odadan çıkış yaptıktan sonra kendisine verilecek ek hizmetin bedelini ödeyeceğini kabul edecektir. 

5.4. Otele giriş sırasında rezervasyon ücretinin tamamı alınacaktır 

5.5. Evcil hayvanlar otel tarafından kabul edilmeyecektir. 

5.6. Müşterinin otele yerleştikten sonra Otelin sorumluluklarını yerine getirmemesi dışında bir sebepten dolayı hizmetten vazgeçmesi durumunda yapılan ödeme geri iade edilmeyecektir. 

6. TARAFLARIN SORUMLULUĞU 

6.1. Müşteriye kalitesiz hizmet sunulduğu durumda Müşteri anında şikayetini yazılı şekilde Otel temsilcisine bildirecektir, aksi takdirde Otel tarafından sunulan hizmet kusursuz ve zamanında sunulmuş sayılacaktır. 

6.2.Müşterinin, sözleşmenin herhangi bir maddesini ihlal etmesi durumunda Müşteri, yapmış olduğu ihlal sonucu otelin uğradığı her türlü zararı karşılamayı kabul ve taahhüt eder. 

6.3.Müşterinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Otel müşteri adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde müşteriye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.

7. DİĞER HÜKÜMLER 

7.1. Tüm odaların ve ayrılmış olan yerlerin doğal afetler, hükümet kararları, savaş, çatışmalar, iç huzursuzluklar, boykotlar, grevler, salgın hastalıklar, karantina gibi mücbir sebeplerle hizmet verilememesi halinde Otel idaresi herhangi bir sorumluluk taşımaz. 

7.2. İşbu sözleşme uyarınca doğacak ihtilafların çözümünde Antalya Tüketici Mahkemeleri ve Hakem heyetleri yetkilidir. 

7.3. Müşteri işbu sözleşmenin tüm koşullarını elektronik ortamda onaylayarak kabul etmiş sayılır.

bottom of page